Tájékoztatások

November 12-én 10:00–tól megkezdi teljes működését az on-line rendelési felület!

Tisztelt Partnereink!

November 12-én 10:00-tól elérhetővé válnak a „Normál szállítás” és az „Ad-hoc” rendelési funkciók a Cash&Carry lehetőség mellett az on-line rendelési felületünkön.

Tehát ettől az időponttól Önök leadhatnak megrendeléseket már a november 16-ával kezdődő hétre, természetesen a meghatározott kiszállítási napjaikra (az ÁSZF-et elfogadók a kiszállításokról szóló levelet már megkapták), valamint kérhetnek rendkívüli kiszállítást (Ad-hoc) is, aminél – minden ellenkező híreszteléssel ellentétben – az első megrendelés minden hónapban ingyenes. (Ez a kedvezmény nem halmozható.)

Továbbra is bíztatjuk azokat, akik még nem fogadták el az általános szerződési feltételeket, hogy minél előbb tegyék meg ezt, hogy a fenti információkat eljutathassuk részükre, és megkezdhessék rendeléseik leadását.

A regisztráció témakörébe tartozóan sok megkeresés érkezett, ezekre is itt kívánunk reagálni:

  1. A regisztrációt Nemzeti Dohányboltonként kell elvégezni.
  2. A regisztráció elvégzésekor meg lehet adni több nemzeti dohánybolthoz egy e-mail címet is, de akár mindegyikhez külön-külön is lehet e-mail címet hozzárendelni.
  3. Regisztráció után az ott megadott e-mail címen folyik minden elektronikus kommunikáció a dohánybolt és az ODBE Kft. között.
  4. Tehát ha Ön, több dohányboltjához egy elektronikus levelezési címet adott meg, akkor az összes bolthoz tartozó összes ilyen típusú megkeresés arra fog érkezni.
  5. Természetesen lehetőség van módosítani a megadott e-mail címen az Ügyfélszolgálat segítségével, akiket elektronikusan és telefonon is el tudnak érni.

Tisztelettel:
Országos Dohányboltellátó Kft.