Tájékoztatások

Befizetési/utalási tájékoztató

Tisztelt Partnereink!

Az alábbiak szerint összefoglaltuk, mire érdemes figyelni számláik kiegyenlítésekor, az utalások, valamint a készpénz befizetések kapcsán:

  • A számlák, a rajtuk szereplő fizetési határidőig kerüljenek kiegyenlítésre.

  • A számla teljes összegét utalják át, illetve fizessék be. A közlemény rovatban pontosan hivatkozni kell a számla számára (az első karaktertől az utolsóig). Több számla fizetése esetén minden kiegyenlíteni kívánt számla számát fel kell tüntetni (az első karaktertől az utolsóig), a számlaszámokat kizárólag egy vesszővel elválasztva.

  • Amikor több számla szerepel a hivatkozásban és nem a pontos összeg kerül befizetésre, akkor nem feltétlenül az a számla lesz kiegyenlítve a rendszerünkben, amit Önök szeretnének rendezni, hiszen nem tudhatjuk a szándékot, arra vonatkozóan, hogy melyik számla kerüljön részben kiegyenlítésre. Ezért fontos a pontos befizetés. Ilyen esetben kérjük, hogy Ügyfélszolgálatunkkal vegyék fel a kapcsolatot és írásban jelezzék a szándékukat.

  • A banki készpénz befizetéskor kérjük, hogy jelöljék meg, kinek a nevében történik a befizetés, azaz a vevő neve szerepeljen a befizetési bizonylaton (melyik vállalat vagy egyéni vállalkozó képviseletében fizették be az összeget).

  • Az átutalás közlemény rovatába gyakran nem a kiegyenlíteni kívánt számla száma kerül feltüntetésre, hanem a megrendelésszám vagy a szállítólevél száma. Ezen hivatkozások alapján a banki könyveléskor nem tudjuk beazonosítani az összeg helyét, hiszen kizárólag a számla száma az az információ, ami biztosítja a pontos folyószámlakezelést.

A fentiek figyelembevételével a helyes eljárás az átutalások és a készpénz befizetések esetén:

  1. A befizető nevénél fel kell tűntetni a vállalat vagy egyéni vállalkozó nevét.
  2. A közleményben a kiegyenlíteni kívánt számla számát pontosan kell kiírni, több számla esetén vesszővel elválasztva azokat.
  3. Az összeget pontosan, a kiegyenlíteni kívánt számla, számlák értékében kérjük befizetni.

 Ügyfélszolgálatunk továbbra is rendelkezésükre áll adategyeztetés céljából, keressék kollégáinkat munkaidőben telefonon (+36 1 444 51 44), vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@odbe.hu címen.

Tisztelettel:

Országos Dohányboltellátó Kft. 

 2018. május 4.